GOODBYE MY LOVE!


Idag fick jag säga hejdå till min kära syster som åker till london och blir kvar ett par dagar. Jag kommer sakna dig massor!
Jag är väldigt van att ha semra nära mig, när hon åkte med sina vänner till cypern i en vecka grät jag och när hon flyttade till sthlm grät jag floder. Stackars papi och några av mina vänner som stog ut med mig, haha!
Nu är jag hemma efter att ha varit på j-vallen och tränat inför skol dm. Vi kommer att möta sofiedahl och hedäng, tagga! 
Pappa kom och hämta mig på j-vallen och när vi precis skulle åka hem så ringde jossan/sophia/sara: hallå, ajla du har glömt dina boots i omklädningsrummet! Så vi kom bestämde att de skulle kasta de genom fönstret, så pappa kör mig till baksidan. Sophia kastar ena skon och prickar nästan mig i huvudet eftersom att jag precis skulle kolla upp. Sen tar jag upp skorna går några steg och så halkar jag baklänges, haha jag dog har inte skrattat så mycket på bra länge! Det värsta var att jossan stog och filma med sin iphone, hahaha.
Snart bär det av för att träna mina gymnaster, ciao!

  

Kommentarer
Postat av: frida

haha ofta vi ska möta er, fan va kul :D

2011-03-09 @ 17:41:18
URL: http://ffrriiddaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0