THIS WEEKEND

Kom på att jag glömde skriva att vi såg eric amarillo på donken i fredags, blev grymt förvånad över hur han såg ut!!
Igår var jag och sara bjudna på fest igen hos zinar men vi var för slitna! Jag har ju halsfluss, så det blev inte av. Filmkväll blev det istället osv, mys! Annars då? Idag åkte jag in till valbo en sväng och det blev lite shopping. Sen åkte jag på fotbolls match med syster och det var helt klart den bästa matchen på länge. I sista minuten fick sif en straff och vann med 1-0 vilket dom var värd!
Nu ska jag ta en iprem och hoppas på att halsen blir bättre sen sova och imon väntar skola. Vi ska vara i verkstaden hela veckan, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0