THIS IS WHAT IM MADE OF!


Jag har tränat fotboll/innebandy eller spelat match varje dag den här veckan. Känner mig ganska slut i kroppen nu efter kvällens träning, en rejäl träningsvärk har jag med andra ord från tidigare träningar och kommer ha ännu mer imon! 
Utöver mina dubbla träningar är jag ledare för mina 3 gymnastikgrupper 2 ggr i veckan där jag måste planera träningarna, har jag även långa skoldagar varje dag mellan 8.00-16.40 men som tur hinner jag göra allt i skolan och slipper då plugga hemma! Vill även hinna umgås med mina underbara vänner men som tur tränar jag ihop med en del av dem och resten försöker jag hitta på något med på helgerna!
Många brukar frågar mig hur jag hinner med allt? När jag börjar räkna hur många träningar jag har i veckan så är jag uppe i 9 st då förstår jag faktiskt inte själv hur jag hinner!

Pga all stress så fick jag hjärtmuskelinfammation i oktober och var tvungen att kontakta läkare som gav mig råd att bryta all träning i en månad och äta tabletter mot inflammationen. Vilket jag gjorde och tränade endast mina gymnaster under den perioden, efter två veckor mådde jag bättre!
Pappa tjatar om att jag måste välja mellan fotbollen och innebandyn men det går inte att välja!! Känslan som jag och hela innebandylaget kände efter gårdagens vinst mot falun med 5-4 efter förlängning var galet härlig!!  
Var bara tvungen att skriva av mig! Sen kanske ni läsare har fått mer förståelse för om det blir tomt i bloggen ibland..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0