GOODNIGHT READERS!

Idag fick jag och Felicia sluta vid två tiden alltså två timmar tidigare än vad vi ska sluta, gaaalet skönt! För övrigt har vi blivit tilldelad ett bra sommarjobb då verkligen alla är på atbetsplatsen är trevlig och vi jobbar tillsammans med inscannigen av rapporterna vilket gör att dagarna går fort. Efter jobbet åkte jag med Camilla till hennes stuga där vi chillade ute i solen i några timmar innan det bärde av på match för mig. Vinst med 5-1 mot årsunda, surt att mitt mål blev bortdömt pga "offside"... Nu på kvällen har jag haft välbehövligt prat med världens bästa Clara angående p&l, det känns som vi har mycket kvar att göra men det löser sig då vi har några dagar kvar! Sweet dreams readers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0