LOVE IS LIKE A WAR, EASY TO BEGIN BUT VERY HARD TO STOP!



Sov kanske fyra timmar igår pga av en viss person, vaknade imorse och var gaaalet sliten och tanken av att det var kursprov i matte på morgonen dödade mig..
Idag fick jag de sista provet avklarat, kan inte beskriva känslan när jag lämnade in matteprovet jag kände mig så fri men även nöjd på samma gång eftersom att det gick väldigt bra!
Annars har vi kollat på foboll och basket efter det åkte jag till valbo en sväng med Clara och Carl! Det blev lite shopping inför skolavslutningen och käk, mycket trevligt. 
Jag precis skrivit klar min sista inlämningsuppgift på designen, underbaaart! Just nu pratar jag med bästa Camilla lite välbehövligt girltalk sådär på kvälleskvisten, blir snart gaaalen på en viss person btw..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0