D-D-DRAMA!

Dagen började med utvecklings samtal, älskar att pappa ska leka hård och säger att B är ingenting att jag måste ha A i alla ämnen och att man alltid kan bli bättre. Handledaren avslutade mötet med: Ajla är duktig jag skulle vara så himla stolt om hon var min dotter. Skönt att läraren är på ens sida och tror att jag har strängaste pappan..
Efter mötet, Ajla: Pappa jag ooorkar inte varför ska du leka sträng? Pappa: Gumman jag är nöjd med din prestation i skolan med du kan få bättre betyg än B om du anstränger dig. Ajla: Jooo tjena för så lätt är det att få högsta betyg på göranssonska skolan..
Annars har dagen bestått av dramaaa tyvärr är det för privat för att skrivas ut här! Claris var "sjuk" idag och när jag sa att jag hade massor av saker som jag måste berätta så blev min älskling frisk och ska komma till skolan imon sööötan då..
Kvällen avslutades med massor av välbehövligt snack bästa Fanny och Agnes. Nu är jag hemma och ska läsa några kapitel ur Zlatan boken som är den bästa bok jag läst utan krydd!!



Kommentarer
Postat av: clara

jag var/är sjuk... :( synd om mig ju...

2012-05-22 @ 20:19:17
URL: http://cluraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0